donderdag 20 november 2014

Spannend!!



Ik doe mee met een oproep die Lennie Flennerie 
op 16 november deed op haar blog!

Leuk leuk!!!

Lennie Flennerie is op zoek naar creatieve mensen 
voor haar Design en Demo team!!!

Je moest 2 projectjes opsturen,
een brief met motivatie
en wat meer vertellen over jezelf.

Helemaal leuk!!


Dus dat heb ik gedaan!!!

Ik heb heerlijk zitten fröbelen!!
Ik hou er zo van!

En nu afwachten of ze wat in mijn projectjes ziet
en of ik pas in haar Design en Demo Team!!

Lijkt me geweldig!!!

Ik heb een klein monstertje ontworpen 
en gemaakt.
Allemaal kleine stukjes stof aan elkaar genaaid
tot 1 geheel.


En een sleutelhanger.

Deze foto is niet erg duidelijk! Sorry!


Ik wacht het af!!!
Spannend hoor!!

Duimen jullie met me mee?! :)




(Wordt vervolgt)









liefs
 

♡KOOLMADE♡







Geen opmerkingen:

Een reactie posten