vrijdag 21 december 2012

21 december wereld kankerdag ...








Volgens zeggen is het vandaag de werelddag tegen kanker...

Vrijdag is het tevens 21 december... De dag dat volgens velen de wereld zal vergaan. Naar alle waarschijnlijkheid zal dat ook deze keer niet gebeuren. Voor mensen welke de diagnose 'kanker' krijgen vergaat hun wereld wél een stukje. De strijd welke ze moeten leveren is onmenselijk...en vaak helaas ook ondraaglijk. Voor veel van hen voelt het alsof de wereld vergaat. En wrang genoeg is dat voor veel van hen ook het geval. IK deel dit bericht. Vrijdag werelddag kanker. Ik herdenk de mensen welke het helaas niet mochten overleven...en ik gedenk de mensen welke nog hard strijden...
Ik eer met dit bericht de mensen, welke hun strijd niet hebben mogen winnen... Werelddag kanker...
Het zou fijn zijn, als mensen zich weer even bewust zijn van de strijd welke geleverd wordt...of het nu feestdagen zijn of niet. Feestdagen welke even hun glas verliezen..of wellicht hun glans verliezen voor altijd..

Eer de mensen welke strijden, uitgestreden zijn, of niet meer kúnnen strijden..
Eer ze via dit bericht. En realiseer je, dat 'gelukkig nieuwjaarswensen' niet voor iedereen gepast is. Want voor vele mensen is de tijd rondom kerst een moeilijke tijd

Wees dankbaar voor wat je hebt. Wees tevreden en mopper eens niet zo hard op de simpele dingen van het leven. Realiseer je, dat anderen het zóveel zwaarder hebben als jij.

Eer hen... Blog dit bericht svp...

(Bron van Facebook, hetzij iets aangepast)










liefs
♡KOOLMADE♡
 

1 opmerking:

  1. Ik ben op zoek naar jouw emailadres maar dat staat niet echt op je blog Maar wil je even laten weten dat je de Ali Lamu giveaway hebt gewonnen dus wellicht kun je mij even je adres ed mailen ;)

    BeantwoordenVerwijderen