vrijdag 2 maart 2012

Healing helpdesk



Helpdesk: Goedemorgen, waarmee kan ik u van dienst zijn?
 
Klant: Ik wil graag Liefde installeren. Kunt u me daar misschien mee helpen?
 
Helpdesk: Ja natuurlijk. Bent u er echt klaar voor?
 
Klant: Tja, ik ben niet zo technisch, maar ik denk dat ik er wel klaar voor ben. Wat moet ik eerst doen?
 
Helpdesk: De eerste stap is het openen van uw Hart. Kunt u dat vinden?
 
Klant: Ja zeker. Maar er worden nu verschillende andere programma's uitgevoerd. Kunnen die tijdens het installeren gewoon blijven draaien?
 
Helpdesk: Welke programma's zijn dat precies?
 
Klant:  Laat me eens kijken, op het ogenblik worden Oud-zeer.exe, Lage-Zelfwaardering.exe, Wrok.exe en Wrevel.com uitgevoerd.
 
Helpdesk: Geen probleem. Oud-zeer.exe wordt geleidelijk wel door Liefde gewist uit uw huidige besturingsssteem. Het kan zijn dat het in het geheugen aanwezig blijft, maar dan laat het andere programma's ongemoeid. Lage-zelfwaardering.exe wordt op den duur wel dor een module van Liefde overschreven. Die heet Hogezelfwaarderings.exe. Maar Wrok.exe en Wrevel.com moet u wel helemaal afsluiten. Door deze programma's kan Liefd niet goed worden geïnstalleerd. Kunt u deze afsluiten?
 
Klant: Ik weet niet hoe dat moet...
 
Helpdesk: U gaat naar uw startmenu en klik op Vergeving.exe. Doe dat net zolang tot Wrok.exe en Wrevel.com helemaal zijn gewist.
 
Klant: Oké, gelukt. Maar nu is Liefde vanzelf gestart. Is dat normaal?
 
Helpdesk: Ja hoor. U moet nu een melding krijgen dat het opnieuw wordt geïnstalleerd voor de resterende levensduur van uw Hart. Krijgt u die melding?
 
Klant: Oei. Ik krijg een foutmelding.
 
Helpdesk: Welke foutmelding?
 
Klant: Er staat 'fout 412 – Programma wordt niet uitgevoerd op interne componenten.' Wat wil dat zeggen?
 
Helpdesk: O, geen paniek, dat is een probleem dat wel vaker voorkomt. Het wil zeggen dat Liefde is ingesteld om op externe Harten te worden uitgevoerd, maar dat het nog niet op uw eigen Hart draait. Het ligt nogal ingewikkeld, maar in lekentermen wil het zeggen dat u pas aan Liefde voor anderen toekomt als u eerst Liefde op uw eigen computer draait.
 
Klant: Wat moet ik daarvoor doen?
 
Helpdesk: Kunt u de directory Zelfacceptatie openen?
 
Klant:  Ja die heb ik.
 
Helpdesk: Klik dan nu maar op de bestanden Ken-je-waarde.txt en Erken-je-beperkingen.doc en kopieer die naar de directory Mijn-Hart. De computer zal alle bestanden die nog problemen geven overschrijven en programma's met fouten corrigeren. U dient ook Overdreven-zelfkritiek.exe uit alle directories te wissen en de prullenbak leeg te maken, dan weet u zeker dat het programma voorgoed verdwenen is en ook nooit meer terug kan komen.
 
Klant: Zo, dat is gebeurd. Hela! Mijn Hart loopt vol met nieuwe bestanden... Glimlach.mpg draait nu op mijn beeldscherm en geeft gelijk aan dat Vrede.com en Tevredenheid.com in mijn Hart worden overschreven. Is dat wel goed?
 
Helpdesk: Dat gebeurt wel eens, ja. Maar alles op zijn tijd. Liefde is nu dus geïnstalleerd en word uitgevoerd. Vanaf nu moet u het allemaal zelf aankunnen, als het goed is.Healing helpdesk
 

Uit een oude Happinez (nr 2 uit 2007)



liefs 
 KOOLMADE♡

4 opmerkingen: